Spectacole

Dramă

Steaua fără nume

Steaua fără nume
adaptare după Mihail Sebastian

Regia artistică: GHEORGHE BALINT
Scenografia: VLADIMIR TURTURICĂ
Muzica: CIPRIAN MANTA
Grafica afișului: Ioan Viorel Cojan

Distribuția:
DUMITRU RUSU – Marin Miroiu
ELIZA NOEMI JUDEU – Mona
FLORIN ZĂNCESCU – Grig
FLORINA GĂZDARU – Domnișoara Cucu
BOGDAN BUZDUGAN – Udrea
VIOREL BALTAG – Șeful gării
ȘTEFAN ALEXIU – Ichim
ALINA SIMIONESCU – Eleva
ȘTEFAN IONESCU – Conductorul
VALENTIN BRANIȘTE – Țăranul
DRAGOȘ STAN – Pascu

*Premieră: 8.09.2018 / 9.09.2018

Bilete

Animație

Aventurile lui Habarnam

Aventurile lui Habarnam

adaptare după Aventurile lui Habarnam și ale prietenilor săi, de Nikolai Nosov
dramatizare Laurențiu Blaga

Distribuție:
ANDREEA SANDU
Neagu Alina Vasilica
Ilinca Istrate
Beatricee Teisanu
Laurenţiu Budău
Tiberiu Gabor-Bitere
Andi Andriuca
Alex Giuseppe

Regia artistică:
OANA LEAHU
Scenografia:
Gavril Siriteanu
Muzica:
Zeno Apostolache Kiss
Foto:
Mihaela Nazarie
Afiș + cover:
Adrian Istrate

Aventurile lui Habarnam – un spectacol care vă invită în Orașul Florilor – un loc magic locuit de prichindei, unde orice vis poate fi trăit, iar apoi povestit! Aici, Habarnam vă face cunoștință cu prietenii săi care încearcă să-l ajute să devină ceea ce-și dorește: muzician, sau pictor sau poet… .
Cu un zâmbet poznaș, Prichindelul care are talent pentru orice, dar care nu prea dorește să învețe, trece prin încercări care-l determină să înțeleagă ce important este să ai răbdare, să-ți prețuiești prietenii, să studiezi, să cunoști!
Sperăm să vă bucurați de această călătorie! Și să fiți pregătiți pentru noi aventuri, pentru că acesta este doar începutul!
Oana Leahu, regizor

Bilete

Dramă

Dragă Elena Sergheevna

DRAGĂ ELENA SERGHEEVNA
adaptare după Ludmila Razumovskaia

traducere Lia Crișan și Tudor Steriade

Regia artistică: MĂDĂLIN HÎNCU
Scenografia: RĂZVAN BORDOȘ

Foto: MIHAELA NAZARIE

Afiș: ADRIAN ISTRATE

DISTRIBUȚIA:
FIRUȚA APETREI – Elena Sergheevna
ȘTEFAN ALEXIU – Volodea
EDUARD BURGHELEA – Vitea
MINODORA BROSCOI – Lida
TUDOR HURMUZ – Pașa

„Ce este binele? Ce înseamnă să faci un bine? În contextul poveștii noastre ne putem întreba ce înseamnă să fii bun într-o societate coruptă? Câți dintre noi suntem cu adevărat incoruptibili? Spectacolul este încercarea mea de a oferi un răspuns la aceste întrebări. În acest moment nu știu ce înseamnă. Iată misiunea noastră și direcția spectacolului. Un spectacol despre natura binelui într-o lume coruptă.”

Mădălin Hîncu

 

15 Aprilie, ora 20.00 – Sala Mare a TMB

Bilete

Dramă

Eu i-am îngropat pe Hamneți, Eu l-am îngropat pe Gahudius.

Eu i-am îngropat pe Hamneți,
Eu l-am îngropat pe Gahudius.

one-man-show cu:
Tiberiu Gabor-Bitere

Regia artistică: Laurenţiu Budău
Scenografie: Gavril Siriteanu
Muzică: Ciprian Emil Manta

„Obişnuiam de câţiva ani buni să dăruiesc colegilor mei actori câte un text care să-i reprezinte, fără a avea pretenţia ca acesta să aibă ca finalitate practică montarea pe scenă, ori să constituie cel puţin subiectul vreunui spectacol-lectură ad-hoc. Cu Eu i-am îngropat pe Hamneţi, eu l-am îngropat pe Gahudius lucrurile s-au petrecut puţin altfel. Cu exact un an în urmă, terminasem de scris o monodramă special destinată mai junelui meu coleg Tiberiu Gabor-Bitere, pe care i-am şi dăruit-o de altfel. Eram mai mult decât convins că şi acest text va avea soarta celorlalte „cadorisiri” şi cumva şi uitasem de el până când, acum vreo câteva luni în urmă, Tiberiu mi-a spus hotărât că vrea să se apuce să-l facă. Nu singur, ci împreună cu mine (n-am notat data, îmi pare rău că n-am notat-o). L-am avertizat părinteşte şi ferm, încă de la început, că „groparul” îi va testa toate capacităţile de inteligenţă, comunicare, transmisie, emoţie, rezistenţă şi supravieţuire pe scenă (chiar am şi inventat noţiunea de circ-invers); că în acest one-man-show totul este pe muchie de cuţit, că n-are nicidecum şansa să iasă un spectacol călduţ. Ori, ori. Şi-a asumat cu seninătate toate riscurile posibile. Nu, n-am pus niciun fel de pariu. Cu nimeni. N-am încercat şi nu încercăm să demonstrăm nimănui nimic (poate doar nouă înşine, că se poate), luând totul ca pe un proces de cunoaştere şi de descoperire atentă a lucrurilor şi emoţiilor care stau atât de adânc ascunse în noi, încât ni se pare că nici nu există. Pas cu pas, pas cu pas; „din aproape în aproape, până se face depărtişor şi departe”.
Astăzi am ajuns la Finish (am notat data, îmi pare atât de bine că am notat-o, că am reuşit să o notez! E înconjurată cu marker gros în calendarul cu sfinţi de pe perete!) Nu am ajuns până aici singuri, ci împreună cu Gavril Siriteanu, Ciprian Manta şi… mulţi, mulţi alţii care au încercat să ne întindă o mână de ajutor sau un sfat bine intenţionat. Să fie doar începutul unui nou Start? De ce nu! La mulţi ani, Tiberiu Gabor-Bitere! Zbor înalt!”

Laurenţiu Budău

 

25 martie, ora 18.00

Bilete

Dramă

Tu ești Dumnezeul meu.

„TU EȘTI DUMNEZEUL MEU”
după Albert Ramsdell Gurney Jr. „Silvia”
Regia artistică: Ludmila Skripka
Scenografia: Natalie Tarasenko
Coregrafia: Victoria Bucun
Asistent regie: Gheorghe Frunză
Distribuție:
Silvia – Gina Pătrașcu – Zamfirache
Greg – Bogdan Muncaciu
Kate – Silvia Răileanu
Tom – Gheorghe Frunză
Phillis – Irina Mititelu
Leslie – Gheorghe Frunză
Roki – Răzvan Amitroaei


Dragostea adevărată nu poate fi știrbită de nici o altă dragoste!
O comedie romantică despre bărbați, femei și câini. „Tu ești Dumnezeul meu” – ea îi spune lui. „Tu ești Dumnezeul meu” – așa și numai așa îl percepe ea pe el.
El, Greg, nu e celibatar, nu e liber – e căsătorit. Împreună cu soția, Kate, dețin un minunat apartament, unde fiecare își are propriul teritoriu. Acasă pot comunica și fără a se vedea reciproc. Soția lui, ca de altfel toate soțiile, nu are de gând să-și împartă soțul cu altcineva. Greg, parcă n-ar înțelege acest lucru.Nu are o atitudine serioasă nici față de ce se întâmplă cu el,nici cu toate cele din jur. El e prezent în pasiunea , în patima, în dragostea lui. Pentru cine, credeți? Pentru o cățelușă!
Pe ea o cheamă Silvia. E blândă, dar un pic vulgară, drăguță, dar prost educată, după standardele câinești ar trebui să fie frumoasă, dar e maidaneză și neîngrijită. De-ar fi om, i s-ar spune că e banală sau, și mai rău, o fată de stradă – reprezentanta acelei părți din societate, care nu apucă stele de pe cer, că trăiește, dacă nu într-o prăpastie, atunci la marginea acesteia.
Dar ea nu e om, ea – e câine. Și acest lucru schimbă multe, dacă nu chiar totul. Pe ea poți, fără teamă de consecințe, s-o iubești, s-o aduci acasă, să-i faci cunoștință cu soția, sperând la înțelegere și solidaritate.
Greg se regăsește alături de ea. Iar ea, Silvia, începe sincer să-l perceapă drept Dumnezeul ei. El chiar este Dumnezeu – adică doar Dumnezeul ei – personal, dat doar ei de undeva de sus.
Și această percepție nu o deranjează pe ea, cățelușa, să se îndrăgostească întâmplător de simpaticul cățel Rocky. Ei, cățelușei, i se va permite chiar să cunoască plăcerile trupești – ca apoi să fie lipsită pentru totdeauna de posibilitatea de a mai simți ceva similar, la fel ca și nașterea unor copii, I am sorry – căței.
Soția Dumnezeului ei, Kate, aproape că o urăște și va pune piciorul în prag. Și Dumnezeu o va alege pe nevastă-sa. Va alege din cele două obiecte ale iubirii sale omul.
„Tu ești Dumnezeul meu!” – va spune ea. Uite-așa să iubești oamenii – barem pe cei apropiați. Să iubești așa, ca această dragoste să nu poată fi știrbită de nicio altă dragoste, ca, de exemplu, dragostea pentru animale.
Pe ea o cheamă – Silvia. El – e Dumnezeul ei!

Biletele se găsesc la Agentia de Bilete a TMB.
Pentru rezervări DRAMĂ sunati la nr:
0753090589 – Laura Bălăbănescu
0753090590 – Nicolae Hamza

Preț bilet:
30 lei – adulti
15 lei – pensionari
10 lei – elevi & studenti

26 aprilie 2018, ora 18.00

Bilete

Dramă

Îmblânzirea scorpiei

ÎMBLÂNZIREA SCORPIEI
de WILLIAM SHAKESPEARE

DISTRIBUTIE:
Oana Preda Gheorghe, Cristian Gheorghe, Oana Mogoş, Lucian Pînzaru, Ciprian Braşoveanu, Florin Toma, Aureliu Bâtcă, Svetlana Friptu, Gheorghe V. Gheorghe, Carmen Albu, Ana Maria Ciucanu, Ion Moldoveanu, Răzvan Clopoţel, Ştefan Forir, Vlad Ajder, Lică Dănilă, George Breabăn, Bogdan Culeaşcă, Virgil Tăbuş, Elena Scaleţchi, Irina Bozianu, Ion Anghel

ION SAPDARU PENTRU PRESAGALAŢI.RO
Comedia Imblanzirea scorpiei, la Teatrul din Galati

„Pot să spun că a fost un traseu frumos, a fost o călătorie interesantă, mă refer la munca asupra spectacolului. Trupa Teatrului „Fani Tardini”, ca întotdeauna, a vibrat aşa cum îi stă bine unei trupe dornice de performanţăşi de a se autodepăşi.
Mi-a plăcut foarte mult să muncesc cu ei şi de data asta. A fost iarăşi o întâlnire de suflet cu mulţi din colaboratorii cu care am mai muncit, dar şi întâlniri noi, cu tineri actori, proaspăt absolvenţi ai facultăţii de la Galaţi care m-au impresionat prin dorinţa lor de a escalada, ca să zic aşa, culmile Melpomenei.”

Regia artistica: Ion Sapdaru
Costume: Alina Dincă Puşcaşu
Decor: Gelu Rişcă
Miscare scenica: Virgil Tăbuş

Biletele se găsesc la Agentia de Bilete a TMB.
Pentru rezervări DRAMĂ sunati la nr:
0753090589 – Laura Bălăbănescu
0753090590 – Nicolae Hamza

Preț bilet:
30 lei – adulti
15 lei – pensionari
10 lei – elevi & studenti

30 martie, ora 18.00

Bilete

Dramă

Kebab

KEBAB, de Gianina Cărbunariu este povestea a trei tineri români care, din motive personale, părăsesc țara din dorința de a se realiza în Irlanda. Motivul fiecăruia dintre ei este diferit dar, în același timp, este plin de speranță. Caruselul în care sunt prinși, ambiția dusă la extrem fac din ei victime și călăi. Textul abordează subiectul traficului de persoane, o realitate, din păcate, extrem de des întâlnită în țara noastră.

Echipa de producție:
Regizor: Daniel Iordan
Director imagine/ Foto: Augustin Bucur

Distribuție:
Mădălina – Ioana Nichita
Bogdan – Bogdan Amurăriței
Voicu – Răzvan Bănuț

Regizorul Daniel Iordan, despre Kebab:
„Mesajul spectacolului este acela că avem destule resurse materiale și spirituale care ne pot face să ne dezvoltăm. Sigur, lucrând la acest proiect teatral cu acești tineri actori minunați – Ioana Nichita, Bogdan Amurăriței și nu în ultimul rând Răzvan Bănuț – am descoperit că atunci când provoci, în sensul bun, prin exerciții specifice artei actorului, se descoperă lucruri care pot da o tușă personală fiecărui caracter din piesă. Explorând mai mult, având curajul să meargă și mai departe, s-a descoperit că fiecare dintre cele trei personaje are o anumită biografie, fapt care duce inclusiv la faptul că, de cele mai multe ori, ajungi să nu mai judeci un caracter anume ba chiar sa-l aperi. Personajele acționează conform conceptului fiecăruia și de aici rezultă și drama.”

Regizorul Daniel Iordan i-a întrebat pe fiecare dintre actori ce anume este important în economia rolului sau al spectacolului:
Ioana Nichita: „Prin prezența aproape permanentă a sentimentului de frică în acest spectacol, sper să se nască în fiecare spectator curajul. Curajul de a lupta pentru fericirea sa, curajul de a cere ajutor, de a iubi și de a se lăsa iubit.”
Bogdan Amurăriței: „Pentru mine acest spectacol vorbește despre dragoste și frică în același timp… despre oameni, despre bucuria de a găsi lumina și în cele mai întunecate colțuri…. despre dor, despre casă, despre goana după speranță.”
Razvan Banut: „Pentru mine, proiectul Kebab nu este un simplu spectacol de teatru. Noi nu inventăm personaje, noi descoperim niște oameni. Din punctul meu de vedere, tema generală a acestui proiect este singurătatea.”

Daniel Iordan, regizorul spectacolului Kebab, este și actor, absolvent al U.N.A.T.C. „I.L. Caragiale” București, clasa profesorului univ. dr. Ion Cojar. Cu mare experiență în teatru, dar și în film, Daniel Iordan activează de asemenea în zona workshop-urilor de actorie și alte tehnici de dezvoltare personală.
Gianina Cărbunariu este una dintre cele mai puternice voci din dramaturgia română contemporană. Textele ei au fost montate nu doar în Romania, ci și în importante teatre din Europa. Kebab, montat acum la Suceava, reprezintă a doua sa colaborare cu Teatrul „Matei Vișniec”, după spectacolul inaugural „Tigrul din orașul nostru”, regia Bobi Pricop.

Specatcolul Kebab, a cărui premieră a avut loc pe 20 octombrie 2017, este dedicat luptei împotriva traficului de persoane și se desfășoară în parteneriat cu Centrul Regional Împotriva Traficului de Persoane Suceava. 18 octombrie este Ziua Europeană de Luptă Împotriva Traficului de Persoane.

Biletele se găsesc la Agentia de Bilete a TMB.
Pentru rezervări DRAMĂ sunati la nr:
0753090589 – Laura Bălăbănescu
0753090590 – Nicolae Hamza

Preț bilet:
30 lei – adulti
15 lei – pensionari
10 lei – elevi & studenti

16 martie 2018, ora 18.00

Bilete

Dramă

Uciderea lui Gonzago

Uciderea lui Gonzago


adaptare după Nedealko Iordanov
traducere Elvira Rîmbu
versiune scenică: Dumitru Lazăr Fulga

Spectacolul Uciderea lui Gonzago se remarcă prin ilustrarea conceptului de teatru în teatru. Trecând de firul narațiunii, piesa constituie un pretext pentru a prezenta condiția artistului.

Distribuția:
*Polonius – ȘTEFAN HAGIMĂ (REVINE pe scena băcăuană)
Charles – ION GORANDA
Elisabeth – FIRUȚA APETREI
Ofelia – ALINA SIMIONESCU
Amalia&Regina – DENISE ABABEI
Horațio – VALENTIN BRANIȘTE
**Benvolio – TUDOR HURMUZ (DEBUT)
Henric – BOGDAN BUZDUGAN
Sufleur – DUMITRU RUSU
Călău&Rege – ȘTEFAN ALEXIU
Hamlet – BOGDAN MATEI
Voce Regină – DANIELA VRÂNCEANU

Regie&Decor – DUMITRU LAZĂR FULGA
Costume – CRISTINA CIOBANU
Ambianță sonoră – MIREL VRÂNCEANU
Video – OVIDIU UNGUREANU

 

6, 7, 8.02.2018 – Repetiție cu public

9.02.2018 – Avanpremieră

11.02.2018 – Premieră

 

Bilete

Dramă

Țara lui Gufi

Țara lui Gufi

adaptare după Matei Vișniec

Distribuție:

Iola – ANDREEA DARIE

Robderouă – ANA ADELAIDA PERJOIU

Gufi – EDUARD BURGHELEA/BOGDAN MATEI

Zeno – ELIZA NOEMI JUDEU

Bubi – FLORINA GĂZDARU

Marțafița – CORINA GORANDA

Țonțonel – MINODORA BROSCOI

Gârneață – DANIELA VRÂNCEANU

Firfirică  – ANCA BUCȘĂ

Lulu – FIRUȚA APETREI

Macabril – MARLENE DUDUMAN

Stăjer – ALINA SIMIONESCU

Curtean – NINA IONESCU

 

Regia: TAPASZTÓ ERNO

Asistent de regie: ALEXANDRA GÎTLAN

Dramaturg: LAJOS NÓTÀROS

Coregraf: FARKAS TAMAS

Scenografie: TAPASZTÓ ERNO

Costume: PAPPJANÓ

Light Design: IOAN HORGA

Muzică: MIHAI BĂLAN

„Orbii sunt cei mai fericiți dintre oameni. Nu-și bat capul cu nimic, nu au de umblat, nu au de alergat, nu au de întrebat… La ce bun să vadă? Văzul aduce numai necazuri. Azi vezi una, mâine alta… După ce vezi începi să fugi după ceea ce vezi… Și fugi și fugi… Nu te mai saturi alergând…
Toată viața fugi după lucrurile văzute și niciodată nu le atingi cu adevărat. Nu există om mai fericit decât cel ce nu are nimic de dorit!”
Țara lui Gufi

”Cred că la un spectacol de teatru mesajele sunt întotdeauna multiple și au extrem de multe dimensiuni. Dacă vă gândiți la un film al lui Scorsese sau Tarantino sau dacă priviți un spectacol de teatru, de multe ori nu vă rămâne story-ul sau mesajul spectacolului, rămân imagini, rămân niște fragmente, rămâne gestul unui actor, rămâne atmosfera acelei seri, rămân momente. Eu nu doresc să transmit un mesaj, mesajul să îl găsească fiecare în el. Sunt acele momente de orgasm estetic, care nu au nicio legătură cu o anumită linie dramatugică concretă. Sunt momente, sunt stări și dacă ajungem la așa numitul catharsis într-un final, atuci înseamnă că ne-am făcut rolul, fără mesaje. Catharsisul, acel sentiment de eliberare, dă foarte mult omului. Cred că rolul teatrului e acesta, să conectăm oamenii. Oamenii de multe ori vin la teatru să se deconecteze, să uite de problemele cotidiene, dar noi dorim să ne conectăm, să ne conectăm din nou în ceva care poate aduce un plus în viața lor. Deci nu e vorba de o de-conectare, ci de o conectare. Pentru acest lucru lucrăm noi, să conectăm publicul la estetica noastră”
Tapasztó Ernő

(Sursa: www.farafiltru.net).

Limita de vârstă: 15+

 

 

Bilete

Animație

Hainele cele noi ale împăratului

HAINELE CELE NOI ALE ÎMPĂRATULUI
dramatizare de Ciprian Huțanu
după Hans Christian AndersenDISTRBUȚIE:
ANDREEA SANDU
ALINA NEAGU
ILINCA ISTRATE
LAURENȚIU BUDĂU
TIBERIU GABOR-BITERE
ANDREI ANDRIUCĂ
MIHĂIȚĂ CORNEA
ADRIAN COSTRAȘ
REGIA ARTISTICĂ: CIPRIAN HUȚANU
SCENOGRAFIA: GAVRIL SIRITEANU
MUZICA: CIPRIAN MANTA

SINOPSIS:
În regat era mereu mare bucurie. Mereu găseai în acest regat tot felul de străini, care mai de care mai iscusiți. Din păcate, sau din fericire, aceasta nu este o poveste despre acești meșteri iscusiți, ci despre maeștri pungași.
Astfel, într-o bună zi, iată că ajunseră în cetate şi doi pungaşi care se dădură drept mari meșteri ţesători şi spuseră că ei pot sa țeasă cea mai frumoasă stofă din întreaga lume. Hainele făcute din acea stofă se făceau nevăzute pentru orice om care nu îşi îndeplinea bine slujba sau care era mărginit la minte.
„Astea da haine strașnice!” gândi împăratul. „Cu ele îmi voi cunoaşte mai bine supuşii şi-am să-i pot deosebi pe cei deștepți de cei proști. Da, îmi trebuie numaidecât această stofă magică.”
Bilete

Dramă

Eu, mama și bunica

„Eu, mama si bunica”, de Krzysztof Bizio este un One Woman Show al actritei Gazdaru Florina in regia si adaptarea actriteti Firuţa Apetrei.

Acest spectacol face parte  din monodramele prezentate și susținute de Teatrul Municipal Bacovia, iar aceasta este prima reprezentație în această formulă.

„Imi doream de mult sa lucrez cu Firuta (Firuta Apetrei, actrita si regizor la „Bacovia” – s.a.), are mâna buna, cum se spune, ea a lucrat si cu Daniela Vrânceanu, când a luat premiul la Gala, si cu Eliza Judeu. Am vrut sa vad ce pot sa fac singura pe scena. […] Firuta a gasit insa acel text, “Eu, mama si bunica”, a zis ca mi se potriveste, am lucrat spectacolul in trei saptamâni, premiera a fost direct in Gala. M-am bucurat pentru premiu, s-au adaugat si alte doua, pentru voce, pentru interpretare. A fost un spectacol bun, greu, trei personaje, fata de 17 ani, femeie de 44, și bunica apoi, in final. ”

4.06.2017

h 19

P.s- Vă așteptăm! 🙂

 

Bilete

Dramă

Trei povești de dragoste

Trei povești de dragoste, după texte de Matei Vișniec & Theodor Mazilu

Regia: Gheorghe Balint;

Mișcare scenică: Lorette Enache;

Coloana sonoră: Ciprian Manta

Distribuție: Alina Simionescu, Ștefan Alexiu, Florina Găzdaru, Bogdan Buzdugan, Dumitru Rusu, Eliza Noemi Judeu.

… intre mult zgomot pentru nimic (William S.) si cuvinte de nefiinta (Samuel B.)…estetica si catharsis…oamenii se plictisesc repede…teatrul se vede, se trăiește, nu se citește…prospețimea și dispoziția de a juca…întâlnire dintre „dincolo” și „dincoace”… morții nostri…uităm…DUMNEZEU…smerenie…cinismul…contemporan…dezvrăjire…desacralizare…intuiție…un regizor cuminte…punctul ăsta de vedere…personaje…lucrul cu actorul …gastronomie… condimente rețete experiență.…publicul…repetiții… acesta e răspunsul exact…tu devii spectator…teme …naivitate…modern si prost modernism…obsesii culturale…texte…(b)alint…exact cum simt …sa planifici succesul…inspirație…marketing…ce minunat este…autorul… ziua de azi…două spectacole pe an… viața unui spectacol…trebuie să ne oprim undeva…salvarea este individuală. …nu e mare filosofie…regizori ai secolului XXI… instalații teatrale… dirijori de suflete…un singur spectacol : viata…solitudine…singuratate…duminica tuturor sfintilor…aproape totul…(trei…) povesti…de DRAGOSTE…aproape totul…desertaciunea desertaciunilor…
– Geo Balint

 

 

Bilete

Dramă

Știu că nu asta vrei să auzi

DENISE ABABEI, Știu că nu asta vrei să auzi, după Carmen Dominte, regia Irina Crăiță-Mândră, Teatrul Municipal Bacovia, Bacău.

Știu că nu asta vrei să auzi imaginează povestea maturizării unei adolescente în perioada ultimilor ani ai regimului comunist din România.

Zilele bulversante ale revoluției din ’89 o surprind în momentul mult-așteptatei reîntâlniri cu tatăl ei.
Știu că nu asta vrei să auzi, de Carmen Dominte, cu Denise Ababei, regie: Irina Crăiță-Mândră, scenografie: Cezarina Iulia Popescu, fotografii: Viorel Cojan.

Bilete

Dramă

Amphitrion 38

AMPHITRION 38, de Jean Giraudoux, Regia și adaptarea: Horia Suru.

Sinopsis: Jupiter, în dorința sa de a o seduce pe muritoare Alcmena, ia chipul soțului Alcmenei, Amphitrion. Însă, mai întâi, pentru a-l putea îndepărta, Jupiter declanșează un război la care Amphitrion este obligat să ia parte. Odată îndepărtat Amphitrion, Jupiter ii ia înfățișarea și se prezintă Alcmenei.

Traducere: Doru Mareş, Regia si adaptarea: Horia Suru, Scenografia:Cristian Marin, Coregrafia: Sophie Duncan, Asistent Regie: Alina Simionescu

Distributie: Alcmena: Ana Adelaida Perjoiu, Jupiter: Matei Bogdan, Amphitrion: Dumitru Rusu, Mercur: Stefan Alexiu, Sosia: Viorel Baltag, Gornistul: Zancescu Florin, Razboinicul: Ionescu Stefan, Leda: Gazdaru Florina, Eclise: Corina Goranda, Ecoul / Vocea cereasca: Nela Zare, Hercule/Umbra lui Dumnezeu: Daria Coșa, Umbra Alcmenei: Maria Caba, Umbra lui Amphitrion: Ana Sandulache

Echipa tehnică: Nicu Pașcu (regizor tehnic), Daniel Constantin Bibire(lumini), Jugaru Cristi (sunet), Elena Pătrașcu (perucherie), Olărașu Gabriela (cabiniera), Milică Răducanu (șef producție), Bogdan Adrian (producție) Adrian Vernica (recuziter), Aprofirei Gheorghe, Bilu Ionel, Tinel Cojocariu, Titi Iacob, Dănilă Constantin, Iacob Dumitru (mânuitori decor).

Cuvântul regizorului
„Nu există nici un conflict cu zeii! în scurta noastră trecere prin ființă, de prea multe ori fugim de noi și ne ascundem în spatele lui „cu voia Domnului” sau „nu a fost să fie”. Amphitrion38 este un spectacol uman despre asumarea propriilor noastre eșecuri fără scuza falsei ‘pedepse divine’.”
Horia Suru
www.horiasuru.ro

Bilete

Dramă

Cu sufletul nu-i de glumit

„Este o piesa frumoasa, ce transmite multe emotii…..Merita vizionata!”, „O piesa superba care te trece prin toate starile” sau „Un spectacol minunat si incredibil de asumat de toti actorii”…acestea sunt numai o parte din impresiile publicului spectator.

CU SUFLETUL NU-I DE GLUMIT — de Dimitri Dinev

Regia: Sorin Militaru
Scenografia: Erika Marton
Muzica: Vlaicu Golcea
Traducere: Dan Stoica

Distributie:
Sladka Srebreva – Eliza Noemi Judeu/Simona Nica
Pavlina Stavreva – Vrinceanu Daniela
Charon – Valentin Braniste (Teatru de Kartier)
Nadeshda Precupenko – Denise Ababei/Alina Simionescu
Nicodim Stavrev – Adi Hostiuc
Josef Schutt – Zancescu Florin
Bora Soric – Matei Bogdan
Zeko Zekov – Bogdan Buzdugan
Virgil Mistrianu – Dumitru Rusu
Acordeonist – Mihai Balan

Sinopsis
Bulgaroaica Pavlina Stavreva (Daniela Vrinceanu) plange la capataiul barbatului ei Nicodim (Adi Hostiuc), mort intr-un accident de munca pe santier.
La priveghi vin si patru colegi de munca ai mortului si anume: austriacul Josef Schutt (Florin Zancescu), romanul Virgil (Dumitru Rusu), bulgarul Zeko Zekov (Bogdan Buzdugan) si sarbul Bora Soric (Matei Bogdan). Mai apar si o bocitoare de profesie si…o stripteuza din Ucraina.
La priveghi, toti acestia mananca, beau pentru sufletul celui plecat, rememoreaza amintiri de pe santier…si petrec. Ce mai, atmosfera obisnuita a unui priveghi in spatiul balcanic, cu o turnura neobisnuita.
Un alt tip de implicare, aceasta piesa vine ca un tur de forta atat pentru actori, cat si pentru publicul spectator. Povestea acestor imigranti, venita imediat dupa premiera piesei AMPHITRION38, regia Horia Suru, vine ca o coborare din randul zeilor printre oameni…oameni simpli, cu probleme, tristeti si bucurii.

Bilete

Drama

Prenumele

PRENUMELE de Matthieu Delaporte și Alexandre de la Patelliere, în regia lui RĂZVAN SĂVESCU.

Spectacolul PRENUMELE vine cu un umor franțuzesc ușor de digerat și de reperat. În spatele unor glume aparent nevinovate între prieteni stau lucruri nespuse ce, cumva, reușesc să iasă la suprafața, să stârnească hohote de râs și să va binedispună pentru toată săptămâna.

Distribuția:
Elisabeth Garaud – Gazdaru Florina
Pierre Garaud – Valentin Braniște (Teatru de Kartier)
Claude Gatignol – Bogdan Buzdugan
Vincent Larchet – Matei Bogdan
Anna Caravati – Adelaida Perjoiu
Scenografia: Cristina Ciobanu
Foto&grafica: Ioan Viorel COJAN, Photographer

Bilete

Animatie

Dragostea celor trei portocale

Dragostea celor trei Portocale, regia Ovidiu Lazăr, scenografia Marian Văsii.
Un basm teatral dupa Carlo Gozzi, repovestit de Ovidiu Lazăr.

Dragostea celor trei portocale vine ca o promisiune pentru un teatru altfel, promisiune făcută de regizorul Ovidiu Lazăr, de scenograful Marian Văsii, dar și de actorii și de întregul colectiv al teatrului.
Cum adică altfel ?
Adică, un teatru care îl aduce pe cel mic alături de cel mare în sala de spectacol.
Un teatru pentru bucuria celui mic și visarea celui mare. Un teatru tânăr cu chef de joacă. Un spațiu UNIVERSAL al visării, pentru că visul se întâmplă la orice vârstă. Un teatru pentru cel mare să nu uite de copilul din el. Un teatru de vis!

A VISA este un dar excepțional ! Visând poți zbura, poți evada, poți avea lumea în propria ta taină. Doar visând, visele pot deveni realitate sau poți face din realitate vis. Trebuie să doar să crezi și să vii la teatru ca să te convingi.

Distribuţia:
O Portocala – Andreea Sandu
Magul din Luna – Laurenţiu Budău
Un Copil energic – Ion Coșa
Un copil razvratit – Mihai Chihaia
Un batran copil – Marian Puiu Gheorghiu
Cealalta portocala – Neagu Alina Vasilica
Alta portocala – Denise Ababei
Un Print – Ciprian Cârstiuc
Un Arlechin – Tiberiu Gabor-Bitere

Grafica și scenografia – Marian Văsii
Spatiul sonor – Ciprian Emil Manta
Momente Coregrafice – Tanasa Romeo Iulian

Manager Eliza Noemi Judeu

Multumiri speciale Club Sportiv Adamas

Bilete

Dramă

Unchiul Vanea

Unchiul Vanea, de Anton Pavlovici Cehov

„Trăire, emoţie, disperare, speranţă”, „a fost pur şi simplu extraordinar!”, „un spectacol ce m-a impresionat”, sunt doar câteva dintre opiniile spectatorilor care l-au văzut.

Distribuţie:
Serebreakov – Ion Goranda
Voinitki – Ionescu Stefan
Astrov – Matei Bogdan
Teleghin – Bogdan Buzdugan
Andreevna – Adelaida Perjoiu
Sonia – Eliza Noemi Judeu (actress)
Vasilievna – Gazdaru Florina
Marina – Vrinceanu Daniela

Regie: Luminiţa Ţîcu

Unchiul Vanea nu este o dramă, întrucât tot sensul acţiunii şi întreaga dramă se petrec în sufletul omului şi nu în manifestările lui exterioare. Drama a existat în viaţa Soniei până în acest moment, ea va exista şi mai târziu, aici e un simplu episod, urmarea împuşcăturii. Iar împuşcătura nu e o dramă, ci o întâmplare.” (A. P. Cehov)

Bilete

Dramă

Ich Bin Ofelia

Ofelia trăieşte permanent în proximitatea lui Hamlet, evoluează ca personaj în această tensionată şi în acelaşi timp fascinantă relaţie, care revine constant în prim plan. Monologul este extrem de dens şi profund ca scriitură, conceput într-o cheie postmodernă, amalgamînd inserturi din Hamlet, interpretări literare şi în acelaşi timp psihologice ale celorlalte voci din piesă, ipoteze provocatoare despre gîndurile şi faptele lor, despre existenţa unor figuri din epocă – regina Elisabeta – şi nu mai puţin spectrul lui Shakespeare, bîntuindu-şi personajele.

Premiul pentru Interpretare Feminină-Monodramă (Festivalul International de Monodramă de la Pitesti, 2016).

Spectacol premiat în cadrul Festivalului International al Recitalurilor Dramatice (FIRD 2016);

Diplomă pentru Teatrul Municipal „Bacovia”, cu ocazia participării și prestației artistice în cadrul Festivalului Internațional al Teatrului de Studio (DAVILA STUDIOINTERFEST), Ediția a XX-a, Pitești, România, 14-20 noiembrie 2016.

ICH BIN OFELIA dupa Gertrud Fussenegger, in regia lui Sorin Militaru.
Cu: Eliza Noemi Judeu
Scenografie, Decor, Costume: Erika Marton
Muzică: Cristi Jugaru

Bilete

Dramă

Vârciorova. Carantină

Bazat pe un text de Matei Milo și Vasile Alecsandri, prelucrat de prezentatorul Cătălin Ștefănescu, cu ajutorul lui Doru Mareș, spectacolul este „o aprofundare a vodevilului, o formă de distracție populară, mult mai onestă și cinstită decât show-ul de televiziune” – ne-a mărturisit Alexandru Dabija, regizorul spectacolului, în conferința de presă. „Povestea e destul de frumoasă – a continuat el. Matei Milo a primit de la Vasile Alecsandri franciza personajului Chirița, fiind interpretul numărul 1 al acestui personaj, care i-a dat dreptul să scrie niște prostii, după cum le-a intitulat Matei Milo. Textul a fost combinat cu mici fragmente din proza, eseurile și scrisorile lui Alecsandri, iar Ada Milea a făcut niște cântece cum numai ea știe. Asta e «Vârciorova. Carantină»”

DISTRIBUTIA:
O Șcubufloaie – Firuța Apetrei
O Afinoaie – Eliza Noemi Judeu
O Babă cu pensia – Simona Nica
O Chiriță de la Paris – Florina Găzdaru
A doua Chiriță de la Paris – Alina Simionescu
O Chiriță de la Londra – Daniela Vrînceanu
O Chiriță de la Hamburg – Corina Goranda
O Chiriță de la București, Luluța – Adelaida Perjoiu
Un Doctor – Bogdan Buzdugan
Un Soldat – Matei Bogdan
Un Călător – Ștefan Alexiu
Un Flintic – Dumitru Rusu
Guliță Anarhistul – Ștefan Ionescu

Regia: Alexandru Dabija
Asistent regie: Irina Crăiță – Mândră
Muzica și versurile: Ada Milea
Scenografia: Cristina Ciobanu

 

Bilete

Dramă

Omul care a văzut moartea

OMUL CARE A VAZUT MOARTEA de Victor Eftimiu
„Sunt omul care a văzut moartea, şi-am cunoscut preţul vieţii. Voi nu ştiţi cât de frumoasă este viaţa! O risipiţi în nimicuri, treceţi pe lângă ea, o otrăviţi cu prejudecăţi, cu ambiţii neroade, umblaţi după bani, după situaţii, vă pândiţi unii pe alţii şi vă făuriţi singuri chili de temniţă… Am vrut să vă aduc ceva din vântul depărtărilor, descătuşarea. Nu m-aţi înţeles. Lăsaţi-mă să plec: mă cheamă viaţa… libertatea…”

Distribuţie: Zancescu Florin, Matei Bogdan, Viorel Baltag, Gazdaru Florina,Stefan Alexiu, Vrinceanu Daniela, Alina Simionescu
Muzica: Ciprian Emil Manta
Regia artistică, scenografia & adaptarea scenică: Gheorghe Balint

Bilete