Spectacole

Animație

Hainele cele noi ale împăratului

HAINELE CELE NOI ALE ÎMPĂRATULUI
dramatizare de Ciprian Huțanu
după Hans Christian AndersenDISTRBUȚIE:
ANDREEA SANDU
ALINA NEAGU
DENISE ABABEI
LAURENȚIU BUDĂU
TIBERIU GABOR-BITERE
CIPRIAN CÂRSTIUC
MIHĂIȚĂ CORNEA
ADRIAN COSTRAȘ
REGIA ARTISTICĂ: CIPRIAN HUȚANU
SCENOGRAFIA: GAVRIL SIRITEANU
MUZICA: CIPRIAN MANTA

SINOPSIS:
În regat era mereu mare bucurie. Mereu găseai în acest regat tot felul de străini, care mai de care mai iscusiți. Din păcate, sau din fericire, aceasta nu este o poveste despre acești meșteri iscusiți, ci despre maeștri pungași.
Astfel, într-o bună zi, iată că ajunseră în cetate şi doi pungaşi care se dădură drept mari meșteri ţesători şi spuseră că ei pot sa țeasă cea mai frumoasă stofă din întreaga lume. Hainele făcute din acea stofă se făceau nevăzute pentru orice om care nu îşi îndeplinea bine slujba sau care era mărginit la minte.
„Astea da haine strașnice!” gândi împăratul. „Cu ele îmi voi cunoaşte mai bine supuşii şi-am să-i pot deosebi pe cei deștepți de cei proști. Da, îmi trebuie numaidecât această stofă magică.”
Bilete

Dramă

Eu, mama și bunica

„Eu, mama si bunica”, de Krzysztof Bizio este un One Woman Show al actritei Gazdaru Florina in regia si adaptarea actriteti Firuţa Apetrei.

Acest spectacol face parte  din monodramele prezentate și susținute de Teatrul Municipal Bacovia, iar aceasta este prima reprezentație în această formulă.

„Imi doream de mult sa lucrez cu Firuta (Firuta Apetrei, actrita si regizor la „Bacovia” – s.a.), are mâna buna, cum se spune, ea a lucrat si cu Daniela Vrânceanu, când a luat premiul la Gala, si cu Eliza Judeu. Am vrut sa vad ce pot sa fac singura pe scena. […] Firuta a gasit insa acel text, “Eu, mama si bunica”, a zis ca mi se potriveste, am lucrat spectacolul in trei saptamâni, premiera a fost direct in Gala. M-am bucurat pentru premiu, s-au adaugat si alte doua, pentru voce, pentru interpretare. A fost un spectacol bun, greu, trei personaje, fata de 17 ani, femeie de 44, și bunica apoi, in final. ”

4.06.2017

h 19

P.s- Vă așteptăm! 🙂

 

Bilete

Dramă

Trei povești de dragoste

Trei povești de dragoste, după texte de Matei Vișniec & Theodor Mazilu

Regia: Gheorghe Balint;

Mișcare scenică: Lorette Enache;

Coloana sonoră: Ciprian Manta

Distribuție: Alina Simionescu, Ștefan Alexiu, Florina Găzdaru, Bogdan Buzdugan, Dumitru Rusu, Eliza Noemi Judeu.

… intre mult zgomot pentru nimic (William S.) si cuvinte de nefiinta (Samuel B.)…estetica si catharsis…oamenii se plictisesc repede…teatrul se vede, se trăiește, nu se citește…prospețimea și dispoziția de a juca…întâlnire dintre „dincolo” și „dincoace”… morții nostri…uităm…DUMNEZEU…smerenie…cinismul…contemporan…dezvrăjire…desacralizare…intuiție…un regizor cuminte…punctul ăsta de vedere…personaje…lucrul cu actorul …gastronomie… condimente rețete experiență.…publicul…repetiții… acesta e răspunsul exact…tu devii spectator…teme …naivitate…modern si prost modernism…obsesii culturale…texte…(b)alint…exact cum simt …sa planifici succesul…inspirație…marketing…ce minunat este…autorul… ziua de azi…două spectacole pe an… viața unui spectacol…trebuie să ne oprim undeva…salvarea este individuală. …nu e mare filosofie…regizori ai secolului XXI… instalații teatrale… dirijori de suflete…un singur spectacol : viata…solitudine…singuratate…duminica tuturor sfintilor…aproape totul…(trei…) povesti…de DRAGOSTE…aproape totul…desertaciunea desertaciunilor…
– Geo Balint

 

 

Bilete

Dramă

Știu că nu asta vrei să auzi

DENISE ABABEI, Știu că nu asta vrei să auzi, după Carmen Dominte, regia Irina Crăiță-Mândră, Teatrul Municipal Bacovia, Bacău.

Știu că nu asta vrei să auzi imaginează povestea maturizării unei adolescente în perioada ultimilor ani ai regimului comunist din România.

Zilele bulversante ale revoluției din ’89 o surprind în momentul mult-așteptatei reîntâlniri cu tatăl ei.
Știu că nu asta vrei să auzi, de Carmen Dominte, cu Denise Ababei, regie: Irina Crăiță-Mândră, scenografie: Cezarina Iulia Popescu, fotografii: Viorel Cojan.

Bilete

Dramă

Amphitrion 38

AMPHITRION 38, de Jean Giraudoux, Regia și adaptarea: Horia Suru.

Sinopsis: Jupiter, în dorința sa de a o seduce pe muritoare Alcmena, ia chipul soțului Alcmenei, Amphitrion. Însă, mai întâi, pentru a-l putea îndepărta, Jupiter declanșează un război la care Amphitrion este obligat să ia parte. Odată îndepărtat Amphitrion, Jupiter ii ia înfățișarea și se prezintă Alcmenei.

Traducere: Doru Mareş, Regia si adaptarea: Horia Suru, Scenografia:Cristian Marin, Coregrafia: Sophie Duncan, Asistent Regie: Alina Simionescu

Distributie: Alcmena: Ana Adelaida Perjoiu, Jupiter: Matei Bogdan, Amphitrion: Dumitru Rusu, Mercur: Stefan Alexiu, Sosia: Viorel Baltag, Gornistul: Zancescu Florin, Razboinicul: Ionescu Stefan, Leda: Gazdaru Florina, Eclise: Corina Goranda, Ecoul / Vocea cereasca: Nela Zare, Hercule/Umbra lui Dumnezeu: Daria Coșa, Umbra Alcmenei: Maria Caba, Umbra lui Amphitrion: Ana Sandulache

Echipa tehnică: Nicu Pașcu (regizor tehnic), Daniel Constantin Bibire(lumini), Jugaru Cristi (sunet), Elena Pătrașcu (perucherie), Olărașu Gabriela (cabiniera), Milică Răducanu (șef producție), Bogdan Adrian (producție) Adrian Vernica (recuziter), Aprofirei Gheorghe, Bilu Ionel, Tinel Cojocariu, Titi Iacob, Dănilă Constantin, Iacob Dumitru (mânuitori decor).

Cuvântul regizorului
„Nu există nici un conflict cu zeii! în scurta noastră trecere prin ființă, de prea multe ori fugim de noi și ne ascundem în spatele lui „cu voia Domnului” sau „nu a fost să fie”. Amphitrion38 este un spectacol uman despre asumarea propriilor noastre eșecuri fără scuza falsei ‘pedepse divine’.”
Horia Suru
www.horiasuru.ro

Bilete

Dramă

Cu sufletul nu-i de glumit

„Este o piesa frumoasa, ce transmite multe emotii…..Merita vizionata!”, „O piesa superba care te trece prin toate starile” sau „Un spectacol minunat si incredibil de asumat de toti actorii”…acestea sunt numai o parte din impresiile publicului spectator.

CU SUFLETUL NU-I DE GLUMIT — de Dimitri Dinev

Regia: Sorin Militaru
Scenografia: Erika Marton
Muzica: Vlaicu Golcea
Traducere: Dan Stoica

Distributie:
Sladka Srebreva – Eliza Noemi Judeu/Simona Nica
Pavlina Stavreva – Vrinceanu Daniela
Charon – Valentin Braniste (Teatru de Kartier)
Nadeshda Precupenko – Denise Ababei/Alina Simionescu
Nicodim Stavrev – Adi Hostiuc
Josef Schutt – Zancescu Florin
Bora Soric – Matei Bogdan
Zeko Zekov – Bogdan Buzdugan
Virgil Mistrianu – Dumitru Rusu
Acordeonist – Mihai Balan

Sinopsis
Bulgaroaica Pavlina Stavreva (Daniela Vrinceanu) plange la capataiul barbatului ei Nicodim (Adi Hostiuc), mort intr-un accident de munca pe santier.
La priveghi vin si patru colegi de munca ai mortului si anume: austriacul Josef Schutt (Florin Zancescu), romanul Virgil (Dumitru Rusu), bulgarul Zeko Zekov (Bogdan Buzdugan) si sarbul Bora Soric (Matei Bogdan). Mai apar si o bocitoare de profesie si…o stripteuza din Ucraina.
La priveghi, toti acestia mananca, beau pentru sufletul celui plecat, rememoreaza amintiri de pe santier…si petrec. Ce mai, atmosfera obisnuita a unui priveghi in spatiul balcanic, cu o turnura neobisnuita.
Un alt tip de implicare, aceasta piesa vine ca un tur de forta atat pentru actori, cat si pentru publicul spectator. Povestea acestor imigranti, venita imediat dupa premiera piesei AMPHITRION38, regia Horia Suru, vine ca o coborare din randul zeilor printre oameni…oameni simpli, cu probleme, tristeti si bucurii.

Bilete

Drama

Prenumele

PRENUMELE de Matthieu Delaporte și Alexandre de la Patelliere, în regia lui RĂZVAN SĂVESCU.

Spectacolul PRENUMELE vine cu un umor franțuzesc ușor de digerat și de reperat. În spatele unor glume aparent nevinovate între prieteni stau lucruri nespuse ce, cumva, reușesc să iasă la suprafața, să stârnească hohote de râs și să va binedispună pentru toată săptămâna.

Distribuția:
Elisabeth Garaud – Gazdaru Florina
Pierre Garaud – Valentin Braniște (Teatru de Kartier)
Claude Gatignol – Bogdan Buzdugan
Vincent Larchet – Matei Bogdan
Anna Caravati – Adelaida Perjoiu
Scenografia: Cristina Ciobanu
Foto&grafica: Ioan Viorel COJAN, Photographer

Bilete

Animatie

Dragostea celor trei portocale

Dragostea celor trei Portocale, regia Ovidiu Lazăr, scenografia Marian Văsii.
Un basm teatral dupa Carlo Gozzi, repovestit de Ovidiu Lazăr.

Dragostea celor trei portocale vine ca o promisiune pentru un teatru altfel, promisiune făcută de regizorul Ovidiu Lazăr, de scenograful Marian Văsii, dar și de actorii și de întregul colectiv al teatrului.
Cum adică altfel ?
Adică, un teatru care îl aduce pe cel mic alături de cel mare în sala de spectacol.
Un teatru pentru bucuria celui mic și visarea celui mare. Un teatru tânăr cu chef de joacă. Un spațiu UNIVERSAL al visării, pentru că visul se întâmplă la orice vârstă. Un teatru pentru cel mare să nu uite de copilul din el. Un teatru de vis!

A VISA este un dar excepțional ! Visând poți zbura, poți evada, poți avea lumea în propria ta taină. Doar visând, visele pot deveni realitate sau poți face din realitate vis. Trebuie să doar să crezi și să vii la teatru ca să te convingi.

Distribuţia:
O Portocala – Andreea Sandu
Magul din Luna – Laurenţiu Budău
Un Copil energic – Ion Coșa
Un copil razvratit – Mihai Chihaia
Un batran copil – Marian Puiu Gheorghiu
Cealalta portocala – Neagu Alina Vasilica
Alta portocala – Denise Ababei
Un Print – Ciprian Cârstiuc
Un Arlechin – Tiberiu Gabor-Bitere

Grafica și scenografia – Marian Văsii
Spatiul sonor – Ciprian Emil Manta
Momente Coregrafice – Tanasa Romeo Iulian

Manager Eliza Noemi Judeu

Multumiri speciale Club Sportiv Adamas

Bilete

Dramă

Unchiul Vanea

Unchiul Vanea, de Anton Pavlovici Cehov

„Trăire, emoţie, disperare, speranţă”, „a fost pur şi simplu extraordinar!”, „un spectacol ce m-a impresionat”, sunt doar câteva dintre opiniile spectatorilor care l-au văzut.

Distribuţie:
Serebreakov – Ion Goranda
Voinitki – Ionescu Stefan
Astrov – Matei Bogdan
Teleghin – Bogdan Buzdugan
Andreevna – Adelaida Perjoiu
Sonia – Eliza Noemi Judeu (actress)
Vasilievna – Gazdaru Florina
Marina – Vrinceanu Daniela

Regie: Luminiţa Ţîcu

Unchiul Vanea nu este o dramă, întrucât tot sensul acţiunii şi întreaga dramă se petrec în sufletul omului şi nu în manifestările lui exterioare. Drama a existat în viaţa Soniei până în acest moment, ea va exista şi mai târziu, aici e un simplu episod, urmarea împuşcăturii. Iar împuşcătura nu e o dramă, ci o întâmplare.” (A. P. Cehov)

Bilete

Dramă

Ich Bin Ofelia

Ofelia trăieşte permanent în proximitatea lui Hamlet, evoluează ca personaj în această tensionată şi în acelaşi timp fascinantă relaţie, care revine constant în prim plan. Monologul este extrem de dens şi profund ca scriitură, conceput într-o cheie postmodernă, amalgamînd inserturi din Hamlet, interpretări literare şi în acelaşi timp psihologice ale celorlalte voci din piesă, ipoteze provocatoare despre gîndurile şi faptele lor, despre existenţa unor figuri din epocă – regina Elisabeta – şi nu mai puţin spectrul lui Shakespeare, bîntuindu-şi personajele.

Premiul pentru Interpretare Feminină-Monodramă (Festivalul International de Monodramă de la Pitesti, 2016).

Spectacol premiat în cadrul Festivalului International al Recitalurilor Dramatice (FIRD 2016);

Diplomă pentru Teatrul Municipal „Bacovia”, cu ocazia participării și prestației artistice în cadrul Festivalului Internațional al Teatrului de Studio (DAVILA STUDIOINTERFEST), Ediția a XX-a, Pitești, România, 14-20 noiembrie 2016.

ICH BIN OFELIA dupa Gertrud Fussenegger, in regia lui Sorin Militaru.
Cu: Eliza Noemi Judeu
Scenografie, Decor, Costume: Erika Marton
Muzică: Cristi Jugaru

Bilete

Dramă

Vârciorova. Carantină

Bazat pe un text de Matei Milo și Vasile Alecsandri, prelucrat de prezentatorul Cătălin Ștefănescu, cu ajutorul lui Doru Mareș, spectacolul este „o aprofundare a vodevilului, o formă de distracție populară, mult mai onestă și cinstită decât show-ul de televiziune” – ne-a mărturisit Alexandru Dabija, regizorul spectacolului, în conferința de presă. „Povestea e destul de frumoasă – a continuat el. Matei Milo a primit de la Vasile Alecsandri franciza personajului Chirița, fiind interpretul numărul 1 al acestui personaj, care i-a dat dreptul să scrie niște prostii, după cum le-a intitulat Matei Milo. Textul a fost combinat cu mici fragmente din proza, eseurile și scrisorile lui Alecsandri, iar Ada Milea a făcut niște cântece cum numai ea știe. Asta e «Vârciorova. Carantină»”

DISTRIBUTIA:
O Șcubufloaie – Firuța Apetrei
O Afinoaie – Eliza Noemi Judeu
O Babă cu pensia – Simona Nica
O Chiriță de la Paris – Florina Găzdaru
A doua Chiriță de la Paris – Alina Simionescu
O Chiriță de la Londra – Daniela Vrînceanu
O Chiriță de la Hamburg – Corina Goranda
O Chiriță de la București, Luluța – Adelaida Perjoiu
Un Doctor – Bogdan Buzdugan
Un Soldat – Matei Bogdan
Un Călător – Ștefan Alexiu
Un Flintic – Dumitru Rusu
Guliță Anarhistul – Ștefan Ionescu

Regia: Alexandru Dabija
Asistent regie: Irina Crăiță – Mândră
Muzica și versurile: Ada Milea
Scenografia: Cristina Ciobanu

 

Bilete

Dramă

Omul care a văzut moartea

OMUL CARE A VAZUT MOARTEA de Victor Eftimiu
„Sunt omul care a văzut moartea, şi-am cunoscut preţul vieţii. Voi nu ştiţi cât de frumoasă este viaţa! O risipiţi în nimicuri, treceţi pe lângă ea, o otrăviţi cu prejudecăţi, cu ambiţii neroade, umblaţi după bani, după situaţii, vă pândiţi unii pe alţii şi vă făuriţi singuri chili de temniţă… Am vrut să vă aduc ceva din vântul depărtărilor, descătuşarea. Nu m-aţi înţeles. Lăsaţi-mă să plec: mă cheamă viaţa… libertatea…”

Distribuţie: Zancescu Florin, Matei Bogdan, Viorel Baltag, Gazdaru Florina,Stefan Alexiu, Vrinceanu Daniela, Alexandra Pașcu
Muzica: Ciprian Emil Manta
Regia artistică, scenografia & adaptarea scenică: Gheorghe Balint

Bilete