Mă pasionează formele de teatru popular, inclusiv de bâlci, aprofundarea vodevilului, pentru că de formaţie sunt mai sceptic din fire şi cred că forma de farsă pe care a căpătat-o istoria omenirii în general, cultura română în particular, forma de farsă şi de dezmăţ continuu, ne caracterizeză mult mai tare decât tragedia, să zicem. Spectacolul este bazat pe un text de Matei Millo şi Vasile Alecsandri, care avea un titlu frumos, dar foarte lung, «Cucoana Chiriţa la carantină, în vagoanele de la Vîrciorova». Matei Millo, interpretul numărul unu al Chiriţei, a primit franciza personajului de la Alecsandri, care i-a dat dreptul să scrie nişte „prostioare”. Aşa le-a numit Millo. A scris nişte prostii, pe care le juca în turnee, noi am luat textul, mai bine zis Cătălin Ştefănescu şi Doru Mareş, şi a rezultat această piesă, aproape într-un act, pe care am urcat-o pe scenă. Ada Milea a făcut niște cântecele aşa cum ştie ea şi a ieşit o jucărie. Cam asta e.